Eesti Õpilasesinduste Liit | Kultuuripäev Tartus ja Narvas
2004
post-template-default,single,single-post,postid-2004,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Kultuuripäev Tartus ja Narvas

Eesti noored Narvas:

Tänane kultuuripäev algas sellega, et bussijaamas kohtusime teiste vahetusõpilastega, keda oli väga tore lõpuks kohata. Alguses olid kõik killustunult grupiti omavahel paaris või kolmekesi. Liikudes Narva linnuse suunas, hakkas veidi meievaheline barjäär sulama. Jõudsime kohale ajakavast  varem, nii et oli vaja leida tegevust pooleks tunniks. Seda aega veetsime ringis teineteisele ennast tutvustades. Sain tuttavaks salapärase Mimi, armsa Hanna, naljaka Henri, laheda Laura, šikki Maarja ning lumivalgekese teise versiooni, Eliisaga. Nii sai alguse meie, ma loodan kauakestev, sõprus. Kuue uue sõbaraga ja saatja Akseliga suundusime me ekskursioonile linnusesse. Giid oli väga sümpaatne ja armsa aktsendiga naine, keda oli hea ning huvitav kuulata. Me lõpetasime linnuses varem ning oli veel aega üle kuni lõunani. Nii suudusime gruppides linna avastama. Hiljemalt tunni pärast olime jälle kõik koos Germani pubis. Toit oli maitsev ja kõhtu täitev, näljaseks ei jäänud meist keegi kindlasti. Sealt suundusime edasi Bastioni käikudesse. Kuna meist keegi eriti linna ei tundnud, siis läksime asukohta uurima infopunktist. Kuigi suundusime valele teele minnes mäest alla ja jõudsime pool tundi hiljem kohale, võeti meid vastu ikka soojalt ja naeratusega. Seal saime uut teada Bastioni käikude tekkest, nende kasutusest ning ka mõnest huvitavast faktist pimeaia kohta. Peale seda suundusime taas sööma, kus jälle andis kiita toidu üle. Päeva lõpetuseks tegime kallisid ning siis läksime oma teedpidi edasi. Vaatamata tillukestele segadustele möödus päev hästi ja seiklusrikkalt.